Primjeri korištenja Wacom tehnologije u nastavi
Postoje uobičajeni scenariji u kojima Wacomova digitalna tehnologija olovke i tinte može donijeti koristi u stvarnom svijetu za nastavnike i učenike.
INTERKATIVNA NASTAVA
Digitalna transformacija u učionici počinje s interaktivnim zaslonima za učitelje. Povezani s računalom ili prijenosnim računalom, ovi uređaji s olovkom omogućuju nastavnicima stvaranje dinamičnih i zanimljivih lekcija, povećanje angažmana i poboljšanje ishoda učenja učenika. Idealno za korištenje u osnovnim, srednjim i visokoškolskim ustanovama.
Digitalna transformacija s olovkom
Za nastavnike i studente:
Omogućuje učiteljima da gledaju prema razredu tijekom predstavljanja, dajući učenicima jasan uvid u sadržaj, kao i održavanje kontakta očima tijekom nastave.
Lako se povezuje s drugim uređajima u učionici, uključujući monitore, prijenosna računala, projektore i još mnogo toga.
Idealno za scenarije hibridne nastave u kojima su neki učenici u razredu, a neki udaljeni.
Intuitivno sučelje omogućuje glatki prijelaz za digitalnu nastavu.
Radi sa standardnim softverom i sustavima za upravljanje učenjem, tako da se nastavnici mogu neprimjetno prebacivati između sustava/alata.
Za IT i administratore:
Interkativni monitor s olovkama mogu se koristiti za nadogradnju postojeće opreme, omogućujući jednostavan i isplativ prijelaz na digitalni rad u nastavni.
Vrhunska kvaliteta izrade čini Wacom uređaje iznimno isplativim.
Poboljšava dostupnost za nastavnike i učenike s ograničenom pokretljivošću.
Wacom interaktivni monitor s olovkom mogu stajati, biti pričvršćeni ili biti integrirani u stolove ili govornice.
Jednostavno ih uključite za početak predstavljanja, pisanja i podučavanja.
Softverski neutralna rješenja s minimalnom izobrazbom potrebnom za upis nastavnika.
SURADNJA U RAZREDU
Proširivanje tehnologije digitalne olovke s nastavnika na učenike otvara nove mogućnosti za komunikaciju i suradnju u učionici i izvan nje. Koristeći uređaje s olovkom, nastavnici i učenici mogu brzo i jednostavno objasniti složene koncepte, bilježiti, dati povratne informacije i pokazati svoj rad.
Poboljšana iskustva učenja
Za nastavnike i studente:
Wacom uređaje mogu koristiti nastavnici ili učenici za stvaranje bogatog digitalnog sadržaja.
Učenici mogu lako dati doprinos raspravi u učionici dijeleći vlastite digitalno napisane ideje.
Oni također mogu pisati izvan učionice kako bi dovršili domaće zadatke i poslali ih online.
Nastavnici mogu individualno komunicirati sa svakim učenikom, budući da su procesi razmišljanja vidljivi digitalnim olovkama.
Mogu brzo i jednostavno identificirati gdje je učenik pogriješio i pružiti personalizirane povratne informacije.
Za IT i administratore:
Uz digitalno kreiran sadržaj, nastava se može održavati sa svim prisutnim učenicima, kod kuće ili u kombinaciji oboje.
Digitalno stvoren sadržaj također se može spremati i dijeliti, stvarajući nova sredstva za korištenje u nastavi i izvan nje.
Potiče mjerljiva poboljšanja u angažmanu učenika, vizualnoj komunikaciji i podržava učenje temeljeno na projektima.
Budući da su tableti i zasloni s olovkom softverski neutralni, nastavnici mogu nastaviti koristiti programe s digitalnom kompatibilnošću olovke koji su im već poznati.
Uz niz uređaja koji imaju USB s napajanjem i kompatibilnost s Chromebookom, Wacom uređajima je jednostavno upravljati i održavati ih iz godine u godinu.
IZRADA NASTAVNOG MATERIJALA
Veliki dio nastave zapravo se događa izvan učionice. Upravo u pripremi lekcije, razvoju sadržaja, ocjenjivanju i ocjenjivanju učitelji također uviđaju stvarnu korist Wacom olovke i tableta. A za 'okrenuto učenje' mijenja igru, jer je potreba za redovitim stvaranjem sadržaja prilagođenog angažmanu - kako za lekcije tako i za učenje kod kuće - ključna.
Pojednostavite razvoj lekcija, ocjenjivanje i preokrenuto učenje
Stvorite bogat sadržaj za učenje za učionicu na fleksibilan i vremenski učinkovit način. Wacom uređaji se mogu koristiti zajedno s bilo kojim softverom za sadržaj ili prezentaciju uključujući PowerPoint, OneNote i Camtasia, kao i sa bilo kojim Learning Management System (LMS). Korištenje digitalne olovke za stvaranje rukom pisanog sadržaja motivira nastavnike prilikom izrade unaprijed snimljenih lekcija ili prezentacija.
Učenici mogu vidjeti materijal dok se stvara u nastavi i gledati ga nakon toga - mogućnost pauziranja i premotavanja unatrag radi pregleda omogućuje najbolje mogue učenje.
Ocjenjivanje rada učenika postaje učinkovitije kada se tijek rada na papiru zamijeni digitalnim. Smanjuje se ključno vrijeme između ocjenjivanja zadataka i rada s učenicima, što podučavanje čini jednostavnijim i stoga učinkovitijim.